Hogyan választhatok csomagátvételi pontot vagy csomagautomatát kézbesítési címként?
Szeretsz online rendelni, de ritkán vagy otthon, amikor megérkezik a csomag?
Ebben az esetben egyszerűen kérd a rendelésed valamelyik szállítópartnerünk – GLS, Magyar Posta vagy Packeta – csomagpontjára vagy csomagautomatába.
A címmegadási űrlap alatt megtalálod az „Átvételi pont/csomagautomata keresése” funkciót. Itt csak írd be az irányítószámot, majd kattints a „Keresés” gombra. Ezután megjelenik a hozzád legközelebbi csomagpontok és automaták listája, távolság szerint rendezve. Válaszd ki a számodra legmegfelelőbb átvételi pontot vagy automatát, és kattints a „Kiválasztás” gombra. A kiválasztott pont címe automatikusan kitöltésre kerül a megfelelő mezőkben.
- Szállítás és kézbesítés | Szállítási lehetőségekMilyen szállítási lehetőségek és szállítási költségek vannak?
- Szállítás és kézbesítés | Szállítási lehetőségekMilyen fizetési módok érhetők el, ha csomagautomatába kéred a rendelést?
- Szállítás és kézbesítés | Szállítási lehetőségekHonnan tudod, hogy megérkezett a csomagod a csomagpontra?
- Szállítás és kézbesítés | Szállítási lehetőségekHogyan választhatom ki a Douglas üzletbe történő szállítást?
- Szállítás és kézbesítés | Szállítási lehetőségekHogyan foglalhatok le termékeket online egy adott üzletben?
Írj nekünk e-mailt
Írd meg nekünk bátran a kérdéseidet. Kérjük, adj nekünk legalább 48 órát a válaszadásra.
Hívd az ügyfélszolgálatunkat
Tapasztalt ügyfélszolgálati kollégáink szívesen válaszolnak minden kérdésedre. Elérhetők hétfőtől csütörtökig 9:00-tól 17:00-ig, pénteken pedig 9:00-tól 15:00-ig.