Ugrás a fő tartalomhoz
Ingyenes szállítás 15 000 Ft felett
Ingyenes termékminta
Szállítás 1–3 munkanapon belül

Hogyan foglalhatok le termékeket online egy adott üzletben?

Az általad kiválasztott termékeket online lefoglalhatod egy Douglas üzletben, így a helyszínen is megnézheted őket, mielőtt döntést hoznál. Ez a szolgáltatás számos termék esetében elérhető. A foglalásod a foglalási visszaigazolásunk kézhezvétele után átveheted, és kényelmesen fizethetsz a helyszínen.

1. Hogyan választhatom ki a foglalást egy üzletben?

Ahelyett, hogy a terméket a kosárba tennéd, válaszd a "Foglalás az üzletemban" lehetőséget közvetlenül a termék oldalán. A megnyíló "Bolti elérhetőség ellenőrzése" ablakban add meg az irányítószámod, hogy láthasd a termékek elérhetőségét a Douglas üzletben. Válaszd ki a legközelebbi Douglas üzletet, és kattints a "Foglalás most" gombra. Add meg elérhetőségi adataid, ellenőrizd, hogy a kiválasztott termék és üzlet helyes-e, és küldd el foglalási kérelmed díjmentesen.

2. Honnan fogom tudni, hogy a foglalásom készen áll a Douglas üzletben?

Amikor a termék készen áll számodra, kapsz egy e-mailt tőlünk, amelyben értesítünk, hogy a termék készen áll az átvételre.
 

Írj nekünk e-mailt
Írd meg nekünk bátran a kérdéseidet. Kérjük, adj nekünk legalább 48 órát a válaszadásra.
Hívd az ügyfélszolgálatunkat
Tapasztalt ügyfélszolgálati kollégáink szívesen válaszolnak minden kérdésedre. Elérhetők hétfőtől csütörtökig 9:00-tól 17:00-ig, pénteken pedig 9:00-tól 15:00-ig.