Hogyan foglalhatok le termékeket online egy adott üzletben?
Az általad kiválasztott termékeket online lefoglalhatod egy Douglas üzletben, így a helyszínen is megnézheted őket, mielőtt döntést hoznál. Ez a szolgáltatás számos termék esetében elérhető. A foglalásod a foglalási visszaigazolásunk kézhezvétele után átveheted, és kényelmesen fizethetsz a helyszínen.
1. Hogyan választhatom ki a foglalást egy üzletben?
Ahelyett, hogy a terméket a kosárba tennéd, válaszd a "Foglalás az üzletemban" lehetőséget közvetlenül a termék oldalán. A megnyíló "Bolti elérhetőség ellenőrzése" ablakban add meg az irányítószámod, hogy láthasd a termékek elérhetőségét a Douglas üzletben. Válaszd ki a legközelebbi Douglas üzletet, és kattints a "Foglalás most" gombra. Add meg elérhetőségi adataid, ellenőrizd, hogy a kiválasztott termék és üzlet helyes-e, és küldd el foglalási kérelmed díjmentesen.
2. Honnan fogom tudni, hogy a foglalásom készen áll a Douglas üzletben?
Amikor a termék készen áll számodra, kapsz egy e-mailt tőlünk, amelyben értesítünk, hogy a termék készen áll az átvételre.
- Szállítás és kézbesítés | Szállítási lehetőségekMilyen szállítási lehetőségek és szállítási költségek vannak?
- Szállítás és kézbesítés | Szállítási lehetőségekHogyan választhatok csomagátvételi pontot vagy csomagautomatát kézbesítési címként?
- Szállítás és kézbesítés | Szállítási lehetőségekMilyen fizetési módok érhetők el, ha csomagautomatába kéred a rendelést?
- Szállítás és kézbesítés | Szállítási lehetőségekHonnan tudod, hogy megérkezett a csomagod a csomagpontra?
- Szállítás és kézbesítés | Szállítási lehetőségekHogyan választhatom ki a Douglas üzletbe történő szállítást?